lunes, 26 de agosto de 2013

Sitges fa l'esquena a la Comarca Garraf

Em sembla lamentable (però no “lamentable” com a paraula per donar lliçons, sinó perquè realment ho lamento i m’entristeix) que Maricel TV hagi decidit sumar sinèrgies amb una televisió de fora del Garraf perquè els faci la retransmissió i emissió dels actes principals de la Festa Major 2013.

Dic això perquè em sap molt de greu -i crec que és un sentiment compartit per desenes de persones- que l’Ajuntament de Sitges, una vegada més, no hagi decidit contribuir a “fer comarca” i a donar suport a un servei públic dels garrafencs.

Segons ha defensat el consistori sitgetà, l’opció d’escollir Penedès TV ha vingut donada perquè “Sitges ja no forma part del consorci de la TDT comarcal i s’ha considerat que aquesta era la millor opció”.

En aquest sentit, si això fos així i aquesta ha estat la millor opció econòmica o de qualitat del servei, jo demano disculpes per la meva indignació perquè abans de res penso que les administracions públiques han d’oferir un bon servei al ciutadà amb la màxima austeritat possible.

Ara bé, em sorprèn que Canal Blau TV no hagi ofert un servei i preu similar, si és que han estat consultats per part de l’Ajuntament de Sitges, que em sona que no.

No hay comentarios: