-Schlecker-
Dia aposta per l'especialització per seguir creixent
*El conseller delegat de Grup Dia, Ricardo Currás, ha incidit aquest divendres en l'aposta actual de la companyia per l'especialització per seguir creixent, de moment a través de les ensenyes Schlecker --integrada al febrer i centrada en productes de la llar, bellesa i salut-- i Dia Fresh --productes frescos--.
*En una conferència dels Esmorzars PWC, ha atribuït el creixement del grup, malgrat la crisi, que ofereixen el que busca el consumidor, proximitat i preu, i afegit un repte de futur: "Volem convertir-nos en especialistes".
*Ha reconegut que el canal de distribució alimentària és dels menys afectats per la crisi perquè "l'últim lloc on la gent deixa de menjar és a casa", però ha augurat que el consum d'alimentació a Espanya no creixerà els anys vinents tot i que l'economia millori, pel descens de la població i el seu envelliment, tot i que sí s'entreveu que pot deixar d'abaixar.
*El grup prepara per al 2014 el canvi de nom de l'ensenya Schlecker, així com seguir expandint Dia Fresh, mentre que seguirà invertint en les botigues Dia perquè no quedin obsoletes: "Una botiga que es queda antiquada és una botiga que deixa de vendre; per això és millor anar invertint en modernització".
*La companyia està en sis països --Espanya, França, Portugal, el Brasil, l'Argentina i la Xina--, amb botigues pròpies i franquícies en tots aquests mercats, i les prioritats d'inversió se situen a Espanya i el Brasil: "Créixer a Espanya és una prioritat per a Dia".
*El grup va aconseguir un benefici net atribuït de 15,6 milions d'euros durant el primer trimestre, fet que suposa un 10,2% més sobre l'aconseguit un any abans, segons ha informat la companyia, que va atribuir aquest creixement al bon comportament del negoci a Espanya --amb vendes brutes de 1.205 milions, un 3% més-- i a la millora en països com el Brasil i l'Argentina.
L'Ecofin demana a Espanya que acceleri reformes a canvi de la pròrroga de dos anys per a dèficit.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario