lunes, 23 de diciembre de 2013

L'estrella blaugrana Lionel Messi contra en Xavier Faus (2013)

Messi, que es troba a Argentina recuperant-se de la lesió que va sofrir a Sevilla i que l'apartarà de l'equip fins al 2014, ha replicat durament a Faus i, en una entrevista per al Món a Rac1, ha dit d'ell que "és una persona que no sap res de futbol i vol manejar el Barça com si fos una empresa, i no ho és".

"El Barça és el millor equip del món i ha de ser representat pels millors dirigents", ha prosseguit el jugador, qui ha reblat que "ni jo ni ningú del meu entorn demanem cap renovació i això ho sap ell molt bé".

"El que fem en aquests partits és 100% benèfic"

Així mateix, Messi no ha deixat de referir-se a la suposada implicació del seu pare en una trama de blanqueig de diners que tindria relació amb els partits benèfics organitzats per la seva fundació. "Lamento profundament el que s'està dient", ha comentat el blaugrana, "no només a mi sinó a persones que vull com el meu papà o jugadors que són amics", ha afegit.

Messi ha assegurat que "el que fem nosaltres en aquests partits és 100% benèfic", de manera que no veu raons per no confiar en la fundació Amics de Messi que presideix el seu pare. "Estic profundament unit al meu papà i a la meva família, en el personal i en el professional. Si de mi depèn seguirà sent el president de l'empresa i de la fundació", ha afirmat.

Mentrestant, la investigació policial segueix en marxa, i diversos jugadors del F.C. Barcelona ja han declarat com a testimonis i està previst que ho faci Jorge Messi, pare del futbolista, tan aviat com torni a Espanya. Aquestes declaracions de Messi es produeixen després que hagin circulat rumors que suggereixin la possible venda del jugador perquè el club pugui finançar el nou camp de futbol. Segons aquests rumors, s'evitaria al mateix temps el possible xoc de lideratges entre ell i un ascendent Neymar

No hay comentarios: