sábado, 21 de diciembre de 2013

Isabel-Cla ra Simó,Filla Predilecta i Medalla d'Or d'Alcoi (2013)

Isabel-Clara Simó, filla predilecta i Medalla d'Or d'Alcoi.Mil enhorabones.

L'Ajuntament d'Alcoi ha concedit la Medalla d'Or de la ciutat a l'escriptora Isabel-Clara Simó, que també ha no-menat filla predilecta.

L'acte va coincidir amb el seu se-tantè aniversari. L'escriptora ha explicat que quan li ho van dir, no s'ho podia creure: “Va ser brutal, no m'ho po-dia pensar ni remotament, que el meu poble un dia em faria un reconeixement com aquest.

És el millor que m'ha passat a la vida”.

Explica també que a vint-i-pocs anys va guanyar unes oposicions com a agregada d'institut i va anar a parar a Figueres, que no sabia ni on parava. “Gent d'Alcoi em retreia que marxés a Catalunya i que m'hi hagués quedat. Però, és clar, poc temps després vaig enamorar-me de qui seria el meu marit i vaig tenir-hi dos fills. Ara, no he perdut mai les arrels i l'amor al País Valencià”.

L'Ajuntament d'Alcoi ha rebut noranta-dues adhesions d’universitats, mu-nicipis, partits, organismes oficials, sindicats, entitats culturals i parti-culars .

No m'oblido gens ni mica daquella revista,El Canigó,la direcció de la qual va ser la Isabel-Clara Simó,revista en la que hi vaig publicar diversos articles d'opinió i de la que va ser Subscriptor en Froilan Franco durant 6 anys (1977-1983).

No hay comentarios: