Tot seguint les pautes més modernes,aquest establiment serà diferent.
Seria bo que dispossés de grans finestrals amb doble acristallament per a aprofitar al màxim la llum natural i mantenir la calor a l’hivern,tot i contribuint-ne a l’Estalvi Energètic-.
L’edifici ha de comptar amb plaques solars per a produir energía i amb contenidors per al reciclatge.Aquest és un bon entorn al nucli sitgetà de Quint Mar per a l’adquisició de coneixements científics i ètics-.Els alumnes s’ocuparan del jardí , de l’hivernacle i de l’hort, del reciclatge dels materials i d’algunes tasques de manteniment de l’edifici escolar (aprendre fent). Tot l’edifici estarà completament adaptat a les necessitats de totes les persones, incloses aquelles que tinguin qualsevol discapacitat i Necessitats Educatives Especials (NEE).
Si volem obrir la quarta Escola Primària,el CEIP Agnès de Sitges al Barri per tal que els alumnes s’hi beneficiïn de les aportacions de tots i perquè qualsevol persona utilitzi els recursos de l’escola, serà necesari ampliar l’horari en el que el centre romangui obert i els espais es tindran d’adptar a noves funcionalitats-.Aquesta quarta escola pública sitgetana deuria disposar de zones comunes on els alumnes i els visitants poguessin interactuar-hi.
Al CEIP Agnès de Sitges,com a escola del futur el que volem és la millor tecnología,com ara: Xarxa inalámbrica de banda ampla per a poder transmetre audio i vídeo, grans pissarres digitals de interacció i tablet PCs per a cada alumne (sic), sensors per al reconeixement automàtic dels usuaris, software per a fer simulacions virtuals, video-conferència per a establir debats amb alumnes d’altres escoles, laboratoris tecnològicament equipats per a aprendre ciències tot i realitzant experiments, bones impressores impresores i plotters per a realizar dissenys i creacions artístiques , software per al reconeixement de la veu, televisió educativa, emisssora de ràdio escolar, i qualsevol altre dispositiu que faciliti la interacció, l’experimentació, la comunicació, l’enmagatzamen d’informació, l’expressió, la creació i l’aprenentatge-.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario